Právě je pon dub 29, 2024 3:27 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 123 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Otázky a odpovědi k technice lanových drah
PříspěvekNapsal: úte lis 02, 2010 7:48 pm 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 29, 2008 5:08 pm
Příspěvky: 1209
Bydliště: Ostrava
mirekmrajca píše:
Nebo je tam baterie která se ve stanici nabíjí? Děkuju

Pod sedadlem každé sedačky je umístěn akumulátor, která je pak zdrojem energie pro vyhřívání během jízdy.

_________________
www.lanove-drahy.cz - vše o lanovkách v České republice


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky a odpovědi k technice lanových drah
PříspěvekNapsal: úte lis 02, 2010 9:31 pm 
Offline
8-MGD

Registrován: pon bře 22, 2010 3:54 pm
Příspěvky: 124
Bydliště: Třinec
Moc děkuju za vysvětlení :)


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky a odpovědi k technice lanových drah
PříspěvekNapsal: stř lis 03, 2010 7:01 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2010 9:11 am
Příspěvky: 323
Aha, to jsem nevěděl :P


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky a odpovědi k technice lanových drah
PříspěvekNapsal: stř lis 03, 2010 8:11 pm 
Offline
4-MGD

Registrován: čtv bře 25, 2010 1:07 am
Příspěvky: 102
Radim píše:
Pod sedadlem každé sedačky je umístěn akumulátor, která je pak zdrojem energie pro vyhřívání během jízdy.

Wow, to musí mít brutální provozní náklady. Když vezmu mráz a velmi rychlé nabíjení, tak životnost toho akumulátoru nebude víc než dvě sezóny (spíš tak jednu). Nebyly by pak levnější bubliny ? :lol:


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky a odpovědi k technice lanových drah
PříspěvekNapsal: čtv lis 04, 2010 1:14 pm 
Offline
2-CLF

Registrován: úte zář 14, 2010 8:59 am
Příspěvky: 10
OFF píše:
Radim píše:
Pod sedadlem každé sedačky je umístěn akumulátor, která je pak zdrojem energie pro vyhřívání během jízdy.

Wow, to musí mít brutální provozní náklady. Když vezmu mráz a velmi rychlé nabíjení, tak životnost toho akumulátoru nebude víc než dvě sezóny (spíš tak jednu). Nebyly by pak levnější bubliny ? :lol:


Jaké bubliny? Vyhřívání se v 99% procent instaluje na bubble sedačky, vyhřívání bez bublin je dle mého názoru uplně na nic...v případech kdy sněží se z polstrovaných sedáků stává houba, když pak vystupuješ, máš pocit jakoby ses po****...vyzkoušej letos na bukovce... :twisted:

Slušně, prosím...
Díky, mod. Lóka


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky a odpovědi k technice lanových drah
PříspěvekNapsal: čtv lis 04, 2010 10:07 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2010 9:11 am
Příspěvky: 323
:D Když je na sedačce icolan, tak z toho houba není... Je z toho maximálně louže :mrgreen:


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky a odpovědi k technice lanových drah
PříspěvekNapsal: čtv lis 04, 2010 10:21 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 18, 2009 8:19 pm
Příspěvky: 420
Bydliště: Praha 4
Myslím že je to jedno když bude sněžit.I kdyby tam nebylo vyhřívání sedaček tak stejně budete mít všichni mokrý zadky 8) :D .Vyhřívání se má dávat jen když jsou bubliny.Jsou to akorát vyhozené peníze.


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky a odpovědi k technice lanových drah
PříspěvekNapsal: pát lis 05, 2010 6:47 am 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 29, 2008 5:14 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Děčín
lesan.k > No tak vyhřívanou sedačku s Icolanem jsem ještě neviděl :wink:
Právě proto že by to nasakovalo (a asi to má i jiné důvody, nejsem si jistý jak by Icolan zvládal těsnou blízkost toho topného tělesa...) se ty vyhřívané sedačky dělají hlavně kožené.

_________________
www.lanove-drahy.cz - vše o lanovkách v České republice


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky a odpovědi k technice lanových drah
PříspěvekNapsal: pát lis 05, 2010 8:48 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2010 9:11 am
Příspěvky: 323
Já taky vyhřívanou s icolanem neviděl. :)


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky a odpovědi k technice lanových drah
PříspěvekNapsal: pát lis 05, 2010 11:15 pm 
Offline
4-MGD

Registrován: čtv bře 25, 2010 1:07 am
Příspěvky: 102
VasikB píše:
Jaké bubliny? Vyhřívání se v 99% procent instaluje na bubble sedačky, vyhřívání bez bublin je dle mého názoru uplně na nic...v případech kdy sněží se z polstrovaných sedáků stává houba, když pak vystupuješ, máš pocit jakoby ses po****...vyzkoušej letos na bukovce... :twisted:
Slušně, prosím...
Díky, mod. Lóka

Samozřejmě jsem to myslel v souvislosti s Bukovou horou. V zahraničí takovýhle nesmysly snad nedělaj :lol: .


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky a odpovědi k technice lanových drah
PříspěvekNapsal: pát lis 05, 2010 11:16 pm 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 29, 2008 5:08 pm
Příspěvky: 1209
Bydliště: Ostrava
Ale i v Alpách je pár lanovek, které nemají bublinu, ale mají vyhřívání.

_________________
www.lanove-drahy.cz - vše o lanovkách v České republice


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky a odpovědi k technice lanových drah
PříspěvekNapsal: sob lis 06, 2010 7:55 am 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 29, 2008 5:14 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Děčín
Oravice na Slovensku totéž :wink:

_________________
www.lanove-drahy.cz - vše o lanovkách v České republice


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky a odpovědi k technice lanových drah
PříspěvekNapsal: ned pro 05, 2010 3:09 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 26, 2010 8:16 pm
Příspěvky: 522
Bydliště: Vysočina
Vyhřívaná sedačka na Bukovce je pouhopouhý marketingový tah...kdyby chtěli zajistit pasažérovi pohodlí, utratí tu trošku navíc ještě za bubliny...PS: Jakej by asi byl rozdíl, kdyby to bylo i s bublinama?


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky a odpovědi k technice lanových drah
PříspěvekNapsal: ned pro 05, 2010 4:46 pm 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 29, 2008 5:08 pm
Příspěvky: 1209
Bydliště: Ostrava
1 sedačka s bublinou prý vyjde o cca 100 tisíc dráž než normální sedačka, takže jen na sedačkách by to udělalo rozdíl cca 12 mil. Kč. K tomu by na trase muselo být více podpěr (menší vzdálenosti mezi nimi), výkonnější pohon a napínání, silnější lano...

_________________
www.lanove-drahy.cz - vše o lanovkách v České republice


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Otázky a odpovědi k technice lanových drah
PříspěvekNapsal: ned pro 05, 2010 5:02 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 26, 2010 8:16 pm
Příspěvky: 522
Bydliště: Vysočina
Radim píše:
1 sedačka s bublinou prý vyjde o cca 100 tisíc dráž než normální sedačka, takže jen na sedačkách by to udělalo rozdíl cca 12 mil. Kč. K tomu by na trase muselo být více podpěr (menší vzdálenosti mezi nimi), výkonnější pohon a napínání, silnější lano...


kus plastu za 100 tisíc? ty výrobci se nemálo nažerou...


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 123 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz