Čas k nastartování dieselagregátu by měl teda být nižší
, ale je možné že měli problém i jinde. Jinak co se týče rychlosti tak ta je skutečně minimální. Výkon je nižší a je to určeno pouze pro evakuaci lidí z lanovky, takže tam pomalost nevadí. Některé LD nemají dieselagregát ale hydraulický agregát poháněný dieslem. Na poháněcím kole ja pak ozubené kolo, které je poháněno hydromotorem. Výhodou je, že i v případě poruchy motoru, nebo převodovky (vyjma nějakého zaseknutí) můžou bez problémů evakuovat pasažéry.
Akumulátory jsou nesmysl. Když se LD zastaví nic se nestane a normáně může agregát běžet do půl minuty. Baterie by museli mít strašně velkou kapacitu a mají obrovské provozní náklady. (nabíjení, pravidelná výměna, apod.) Zálohové zdroje s bateriemi se používají pouze v aplikacích, kde je čas pro nastartování Dieselagregátu nepřijetelný (např. IT odvětví) a i tam se mnohdy nahrazují jinými metodami (např. setrvačníkovými UPS).