Lanovky, vleky a lyžařská střediska http://www.lanove-drahy.cz/forum/ |
|
SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA http://www.lanove-drahy.cz/forum/viewtopic.php?f=22&t=1513 |
Stránka 2 z 4 |
Autor: | deti [ pát úno 24, 2012 1:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA |
Ze Slovenska ještě přidám (info o rekonstrukcích či aktuální provozuschopnosti není zcela směroplatné): Bezovec VL 500 (po rekonstrukci) Ľubochňa - Vyšné Krátke VL 500 Ždiar - Strednica VL 500 (po rekonstrukci) Pohorelská Maša - Gindura VL 1000 (středisko dlouhodobě mimo provoz) Stropkov - Ščob VL 500 (neprošel revizí - mimo provoz) Račkova dolina - areál Akademik VL 500 Žilina Stražov - Hradisko VL 1000 (trosky) |
Autor: | deti [ pát úno 24, 2012 7:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA |
Ještě doplním: Mojtín - Javorina VL 1000 Chleb juh VL 1000 (mimo provoz) Oravská Polhora - Polhorský Hrádok 2x VL 500 |
Autor: | deti [ ned úno 26, 2012 12:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA |
Tak ještě pár krompáčů: Renčišov - Búče VL 1000 Poráčska dolina VL 500 Sielnica - Brestová VL 500 (středisko mimo provoz) Dál ještě dvě Transporty dlouhodobě mimo provoz, nevím zda již byly z terénu odstraněny: Kolárovice - Čerenka VL 1000 Čadca - Husárik VL 1000 Označení Transporta VL 500 nese i vlek Řetězárna nad Ostružnou, ale vypadá spíše jako nějaký hybrid. |
Autor: | fedos [ úte kvě 01, 2012 6:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA |
Doplním k orlickým horám: Deštné v Orlických horách, byly tady celkem 3x: Sport Profi: MARTA I. (na sezonu 2003 kompletní repase Doppelmayr) MARTA II. (repase Doppelmayr, sezona 2002 už po repasi) Lyžařský areál Na Špičáku - býval několik let mimo provoz, jak je to s ním nyní netuším |
Autor: | IginLa [ stř kvě 02, 2012 6:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA |
fedos píše: Doplním k orlickým horám: Deštné v Orlických horách, byly tady celkem 3x: Sport Profi: MARTA I. (na sezonu 2003 kompletní repase Doppelmayr) MARTA II. (repase Doppelmayr, sezona 2002 už po repasi) Já bych teda řekl že v obou případech nebyla rekonstrukce,ale náhrada!!!!Na MARTĚ I je jediný pozůstatek a zároveň jediný schodný prvek a to že pohonná stanice je umístěna v budově........ale celá strojovna byla vyměněna i jako vše ostatní A ohledně Špičáku v Deštném vlek byl nahrazen teleskopem |
Autor: | IginLa [ sob kvě 12, 2012 12:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA |
ještě jeden na Slovensku Vyšná Boca - Pod Športhotelom VL-500 |
Autor: | deti [ stř črc 25, 2012 7:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA |
V lokalitě Bziny - Brezovec u Dolného Kubína stojí zbytky Transporty VL-1000. Kdybyste měli někdo cestu kolem, stála by za zdokumentování... |
Autor: | deti [ pát črc 27, 2012 12:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA |
Podle všeho ještě stojí a pomalu zarůstá vlek VL-1000 Gelnica - Šibeničný vrch http://sk-sk.facebook.com/pages/Som-za-obnovenie-vleku-Gelnice/179906458693376 |
Autor: | presovcan [ úte led 08, 2013 12:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA |
Stropkov pod scobom uz neexistuje...ostali uz len patky... |
Autor: | adam [ sob úno 02, 2013 9:53 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA |
v karlově pod Pradědem/jeseníky jsou dva - kazmarka a myšák. kazmarka je uš trošku zmodernizovaná(nějaké nové kladky, nový lanáč v dol. stanici)ale myšák je asi skoro původní - nejspíše vl500, kotvy jsou transporta - plastové, bubny jsou dopl. teď tuhle sezonu je v provozu asi fakt už definitivně naposled - pude li vše dle plánu, příští rok bude sedačka ...ale to už nebude ono... jinak myslím, že kdysi dáááááááávno se tam v létě lyžovalo na rohožích - zbytky je možná eště možné nalézt... |
Autor: | adam [ sob úno 02, 2013 9:56 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA |
jinak nevíte někdo esli se používají někde eště orig. dřevěné kotvy? |
Autor: | vilemk [ sob úno 02, 2013 12:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA |
Na Mikulčině vrchu jsou ještě staré dřevěné kotvy. Příští rok ale vlek bude pravděpodobně vyměněn. |
Autor: | adam [ ned úno 03, 2013 3:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA |
aha, tak ne. dneska sem na myšáku lyžoval a kotvy nemaj bubny z doplu, ale z metasportu |
Autor: | adam [ sob úno 23, 2013 11:43 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA |
a proč se vlastně už nedělají(moje doměnka) podpěry alá transporta? ten tvar se mi líbí a navíc proti těm dnešním nevidím ani žádnou nevýhodu |
Autor: | vilemk [ sob úno 23, 2013 8:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA |
Ale nemají taky žádnou výhodu . Např. zaberou více místa, než klasické T a je potřeba vybetonovat na jedné podpěře 2 patky, atd...Jsou zkrátka dražší... |
Stránka 2 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |