Lanovky, vleky a lyžařská střediska
http://www.lanove-drahy.cz/forum/

SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA
http://www.lanove-drahy.cz/forum/viewtopic.php?f=22&t=1513
Stránka 2 z 4

Autor:  deti [ pát úno 24, 2012 1:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA

Ze Slovenska ještě přidám (info o rekonstrukcích či aktuální provozuschopnosti není zcela směroplatné):

Bezovec VL 500 (po rekonstrukci)
Ľubochňa - Vyšné Krátke VL 500
Ždiar - Strednica VL 500 (po rekonstrukci)
Pohorelská Maša - Gindura VL 1000 (středisko dlouhodobě mimo provoz)
Stropkov - Ščob VL 500 (neprošel revizí - mimo provoz)
Račkova dolina - areál Akademik VL 500
Žilina Stražov - Hradisko VL 1000 (trosky)

Autor:  deti [ pát úno 24, 2012 7:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA

Ještě doplním:

Mojtín - Javorina VL 1000
Chleb juh VL 1000 (mimo provoz)
Oravská Polhora - Polhorský Hrádok 2x VL 500

Autor:  deti [ ned úno 26, 2012 12:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA

Tak ještě pár krompáčů:

Renčišov - Búče VL 1000
Poráčska dolina VL 500
Sielnica - Brestová VL 500 (středisko mimo provoz)

Dál ještě dvě Transporty dlouhodobě mimo provoz, nevím zda již
byly z terénu odstraněny:
Kolárovice - Čerenka VL 1000
Čadca - Husárik VL 1000

Označení Transporta VL 500 nese i vlek Řetězárna nad Ostružnou, ale
vypadá spíše jako nějaký hybrid.

Autor:  fedos [ úte kvě 01, 2012 6:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA

Doplním k orlickým horám:

Deštné v Orlických horách, byly tady celkem 3x:

Sport Profi:
:arrow: MARTA I. (na sezonu 2003 kompletní repase Doppelmayr)
:arrow: MARTA II. (repase Doppelmayr, sezona 2002 už po repasi)

Lyžařský areál Na Špičáku
:arrow: - býval několik let mimo provoz, jak je to s ním nyní netuším

Autor:  IginLa [ stř kvě 02, 2012 6:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA

fedos píše:
Doplním k orlickým horám:

Deštné v Orlických horách, byly tady celkem 3x:

Sport Profi:
:arrow: MARTA I. (na sezonu 2003 kompletní repase Doppelmayr)
:arrow: MARTA II. (repase Doppelmayr, sezona 2002 už po repasi)


Já bych teda řekl že v obou případech nebyla rekonstrukce,ale náhrada!!!!Na MARTĚ I je jediný pozůstatek a zároveň jediný schodný prvek a to že pohonná stanice je umístěna v budově........ale celá strojovna byla vyměněna i jako vše ostatní

A ohledně Špičáku v Deštném vlek byl nahrazen teleskopem

Autor:  IginLa [ sob kvě 12, 2012 12:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA

ještě jeden na Slovensku
:arrow: Vyšná Boca - Pod Športhotelom VL-500

Autor:  deti [ stř črc 25, 2012 7:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA

V lokalitě Bziny - Brezovec u Dolného Kubína stojí zbytky Transporty VL-1000.
Kdybyste měli někdo cestu kolem, stála by za zdokumentování...

Autor:  deti [ pát črc 27, 2012 12:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA

Podle všeho ještě stojí a pomalu zarůstá vlek VL-1000 Gelnica - Šibeničný vrch

http://sk-sk.facebook.com/pages/Som-za-obnovenie-vleku-Gelnice/179906458693376

Autor:  presovcan [ úte led 08, 2013 12:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA

Stropkov pod scobom uz neexistuje...ostali uz len patky...

Autor:  adam [ sob úno 02, 2013 9:53 am ]
Předmět příspěvku:  Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA

v karlově pod Pradědem/jeseníky jsou dva - kazmarka a myšák. kazmarka je uš trošku zmodernizovaná(nějaké nové kladky, nový lanáč v dol. stanici)ale myšák je asi skoro původní - nejspíše vl500, kotvy jsou transporta - plastové, bubny jsou dopl. teď tuhle sezonu je v provozu asi fakt už definitivně naposled - pude li vše dle plánu, příští rok bude sedačka :( ...ale to už nebude ono... jinak myslím, že kdysi dáááááááávno se tam v létě lyžovalo na rohožích - zbytky je možná eště možné nalézt...

Autor:  adam [ sob úno 02, 2013 9:56 am ]
Předmět příspěvku:  Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA

jinak nevíte někdo esli se používají někde eště orig. dřevěné kotvy?

Autor:  vilemk [ sob úno 02, 2013 12:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA

Na Mikulčině vrchu jsou ještě staré dřevěné kotvy. Příští rok ale vlek bude pravděpodobně vyměněn.

Autor:  adam [ ned úno 03, 2013 3:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA

aha, tak ne. dneska sem na myšáku lyžoval a kotvy nemaj bubny z doplu, ale z metasportu :ano:

Autor:  adam [ sob úno 23, 2013 11:43 am ]
Předmět příspěvku:  Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA

a proč se vlastně už nedělají(moje doměnka) podpěry alá transporta? ten tvar se mi líbí :D a navíc proti těm dnešním nevidím ani žádnou nevýhodu :?

Autor:  vilemk [ sob úno 23, 2013 8:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SEZNAM DOSUD EXISTUJÍCÍCH KOTEV TRANSPORTA

Ale nemají taky žádnou výhodu :-). Např. zaberou více místa, než klasické T a je potřeba vybetonovat na jedné podpěře 2 patky, atd...Jsou zkrátka dražší...

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/