Lanovky, vleky a lyžařská střediska http://www.lanove-drahy.cz/forum/ |
|
Návrhy na výstavbu nových lanovek ve Špindlerově Mlýně http://www.lanove-drahy.cz/forum/viewtopic.php?f=43&t=1572 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Radim [ stř lis 07, 2012 8:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Návrhy na výstavbu nových lanovek ve Špindlerově Mlýně |
Horal píše: No a teď už se můžem těšit na výstavbu těch nejmodernějších lanovek v ČR. Já osobně se těším na 8-sedačku a výstavbu si rozhodně nenechám ujít.. A propojení bude taky velmi zajímavé,jen doufám,že ještě zváží,jaký typ ld tam vybudují..Přeci jen sedačka je pohodlnější. Taková 4 nebo 6ti sedačka s kryty,by byla fajn.. Jaký typ lanové dráhy na propojení,ale i v celém areálu by ste chtěli Vy,typ LD a popř. umístění Možností,kde by se dala postavit LD v ŠM je velmi mnoho.. Můj návrh je: 1. odpoj. 8-sedačka s bublinou na Pláň (náhrada 4-sedačky, to je i plán TMR) 2. odpoj. 6-sedačka s bublinou Horní Mísečky - Medvědín (náhrada vleku + dole prodloužení) 3. 8- nebo 10-kabina Skiterminál - Pláň 4. 8- nebo 10-kabina Skiterminál - Medvědín 5. 6-sedačka s bublinou na Labské (náhrada 3-sedačky) 6. 3-sedačka Krakonoš (přesun z Labské) 7. odpoj. 4-sedačka Stoh (přesun z Pláně) 8. doplnění bublin na LD Medvědín (LD je na to již z výroby připravena) S výjimkou propojení (které se ale plánuje) jsou to všechno náhrady původních zařízení. Samozřejmě dalo by se najít spousta dalších vhodných nových lokalit, ale tam by byl problém jménem Krnap... |
Autor: | Petkan [ čtv lis 08, 2012 10:25 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Návrhy na výstavbu nových lanovek ve Špindlerově Mlýně |
Ještě bych udělal ze skiterminálu fixní čtyřsedačku (stačila by) na vrchol Mechovince, aby byla propojena Labská přímo sjezdovkou s celým areálem. |
Autor: | OFF [ pát lis 09, 2012 11:46 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Návrhy na výstavbu nových lanovek ve Špindlerově Mlýně |
Radime zajímavá vize. Ale měl bych pár připomínek. 6. 3-sedačka Krakonoš (přesun z Labské) - to už by byl 3 přesun tý jedný stejný lanovky. Nebylo by výhodnější sehnat modernější 4sitz Doppík nebo Leit ze zahraničí? Tahle lanovka má naprosto tragický sedačky. 7. odpoj. 4-sedačka Stoh (přesun z Pláně) - Někde jsem četl vyjádření šéfa TMR, že generální oprava téhle lanovky by znamenala výměnu velké části dílů a že rozdíl v ceně k nové pak není už tak velký. Takže spíš skončí ve šrotu. |
Autor: | Horal [ pát lis 09, 2012 2:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Návrhy na výstavbu nových lanovek ve Špindlerově Mlýně |
OFF píše: Radime zajímavá vize. Ale měl bych pár připomínek. 6. 3-sedačka Krakonoš (přesun z Labské) - to už by byl 3 přesun tý jedný stejný lanovky. Nebylo by výhodnější sehnat modernější 4sitz Doppík nebo Leit ze zahraničí? Tahle lanovka má naprosto tragický sedačky. 7. odpoj. 4-sedačka Stoh (přesun z Pláně) - Někde jsem četl vyjádření šéfa TMR, že generální oprava téhle lanovky by znamenala výměnu velké části dílů a že rozdíl v ceně k nové pak není už tak velký. Takže spíš skončí ve šrotu. 6. Tahle sedačka kdyby šla třeba na místo vleku Krakonoš,tak tam by bohatě stačila a ještě by pár let posloužila.. Ale nahradit novou by ji mohli,akorát si myslím,že se tak nestane.. Přeci jenom po investicích v areálu tam mnoho lidí jezdit nejspíš nebude.. Třeba je to pak donutí ji nahradit.. 7. To jsi četl správně,ale ve šrotu určitě neskončí,je spousty areálů,kteří touží po použité 4-sedačce.. Toť můj názor. |
Autor: | OFF [ pát lis 09, 2012 3:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Návrhy na výstavbu nových lanovek ve Špindlerově Mlýně |
Já ani tak nemyslel nahradit novou 4 sedačkou jako spíž použitou (jako třeba stavěj v Horním Vaclavově). Taková lanovka by mohla jít sehnat tak do 10M, ne ? To by se v těch investicích už ztratilo. |
Autor: | Radim [ pát lis 09, 2012 4:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Návrhy na výstavbu nových lanovek ve Špindlerově Mlýně |
OFF píše: Radime zajímavá vize. Ale měl bych pár připomínek. Tak je ale třeba si uvědomit, že ta technologie je v provozu celkem zatím jenom 12 let, kromě toho při přesunu na Labskou prošla generální rekonstrukcí, při níž obdržela mj. i nové sedačky. A kapacita 1800 os/h si myslím že by na Krakonoši stačila bohatě. Tak nevím jaký by mělo význam shánět jinou lanovku z Alp, která by byla starší (lanovky z roku 2000 a dál se v Alpách ještě nenahrazují) a v horším stavu...6. 3-sedačka Krakonoš (přesun z Labské) - to už by byl 3 přesun tý jedný stejný lanovky. Nebylo by výhodnější sehnat modernější 4sitz Doppík nebo Leit ze zahraničí? Tahle lanovka má naprosto tragický sedačky. OFF píše: 7. odpoj. 4-sedačka Stoh (přesun z Pláně) - Někde jsem četl vyjádření šéfa TMR, že generální oprava téhle lanovky by znamenala výměnu velké části dílů a že rozdíl v ceně k nové pak není už tak velký. Takže spíš skončí ve šrotu. Tak je třeba to brát trochu s rezervou, tak doslova to samozřejmě nemyslel. Ikdyby provedli generální repasi tak víc jak 30-40% ceny nové to stát nebude.
|
Autor: | OFF [ pát lis 09, 2012 8:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Návrhy na výstavbu nových lanovek ve Špindlerově Mlýně |
Radim píše: Tak je ale třeba si uvědomit, že ta technologie je v provozu celkem zatím jenom 12 let, kromě toho při přesunu na Labskou prošla generální rekonstrukcí, při níž obdržela mj. i nové sedačky. A kapacita 1800 os/h si myslím že by na Krakonoši stačila bohatě. Tak nevím jaký by mělo význam shánět jinou lanovku z Alp, která by byla starší (lanovky z roku 2000 a dál se v Alpách ještě nenahrazují) a v horším stavu... OK, jestli je zrepasovaná a má nový sedačky, tak by to asi nemělo smysl. Já si ji pamatuji z Hromovky (na Labský jsem nelyžoval) a vždycky jsem na ty sedačky nadával ještě den po lyžování . Radim píše: Tak je třeba to brát trochu s rezervou, tak doslova to samozřejmě nemyslel. Ikdyby provedli generální repasi tak víc jak 30-40% ceny nové to stát nebude. S tou cenou repase bych si nebyl tak jistý. Pokud by to totiž vzali pořádně, tak jim z toho zbytou více-méně jen sloupy a staniční pilíře s pláštěm stanic . Otázka je v jakém technickém stavu je nyní a co by se muselo vyměnit. Jinak co se týče rozvoje, tak se přimlouvám (třeba to někdo z TMR čte) za vyřešení zázemí na Hromovce (posledních pár let jezdím jen v noci, tak nevím jak to vypádá jinde). Hlavně teda hajzly, občerstvení a podobně . |
Autor: | Radim [ pát lis 09, 2012 9:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Návrhy na výstavbu nových lanovek ve Špindlerově Mlýně |
OFF píše: S tou cenou repase bych si nebyl tak jistý. Pokud by to totiž vzali pořádně, tak jim z toho zbytou více-méně jen sloupy a staniční pilíře s pláštěm stanic . Otázka je v jakém technickém stavu je nyní a co by se muselo vyměnit. No vycházím z obdobných lanovek které se už z Alp přemístily (např. Grünwaldkopfbahn na Obertauernu nebo Gampebahn Sölden), takové součásti jako staniční dopravníky nebo klemy se nikdy neměnily, stačilo je repasovat. V pohodě se vlezeš maximálně do poloviny ceny nové lanovky. A v případě Špindlu by to bylo ještě míň, protože technologii narozdíl od výše uvedených příkladů kupovat nemusí, když ji mají |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |