vilemk píše:
Tak to jsem překvapený. I když...pročítal jsem si ty zákony,předpisy, směrnice, normy atd. a v tom se normální smrtelník nemá šanci vyznat. Nepřehledné, nejasné...tak jako všechny naše pseudozákony. A taky by mě zajímalo, proč starší typ vleku KV400 museli rekostruovat (delší rameno na tažné straně, bezp. systém pro pád lana atd. - viz. vlek Spartak na Kohútce, vlek na Petrůvce,..) a vleky EPV300 teda ne.
jak se budou dělat revize tak se zeptám a uděláme v tom pořádek
jen mě tak napadá jestli není rozdíl u vleku s nízkým vedením lana a vysokým vedením lana..........určitě předpisy rozlišují vleky tzv těžké a přenosné
vleky těžké sou vleky s vysokým vedením lana a pevnou patkou
do vleku přenosných patří EVP,MLV,Tatrapoma P..........atd rozdíl je jasný
a KV 400 by mělo být v těžké řadě.......jestli tam nebude ten problém,pouze domněnka,ty předpisy sou tak složité že.......... na školení se probírají ,ale převážně podmínky provozu