Právě je čtv čer 30, 2022 12:45 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: EPV 300
PříspěvekNapsal: sob kvě 21, 2022 1:06 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 21, 2011 9:26 pm
Příspěvky: 504
Bydliště: Brno
filo píše:
To nebude EPV ani náhodou. 750m délky a přes 100m výškových ani smykem. Navíc jednotlivé sloupy jsou od sebe většinou skoro 70m, i když to je trochu nepravidelný.

IMHO ty stíny klamou a je to nějaká kotva od Dopplu nebo podobná se šikmými sloupy.

Honza



Prošel jsem všeliké internety a podařilo se mně najít několik záběrů, do kterých se vlek zpravidla náhodou vešel.
Pokud mě zrak neklame, jedná se o naprostý unikát.


Přílohy:
olesnice ptakopysk1.jpg
olesnice ptakopysk1.jpg [ 88.71 KiB | Zobrazeno 178 krát ]
olesnice ptakopysk2.jpg
olesnice ptakopysk2.jpg [ 57.42 KiB | Zobrazeno 178 krát ]

_________________
Nevěřte záchodům ve snu. Je to past!
Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: EPV 300
PříspěvekNapsal: úte kvě 24, 2022 10:34 am 
Offline
15-MGD

Registrován: úte dub 16, 2013 1:38 pm
Příspěvky: 199
Hezkypěkně... to by chtělo vidět... takhle na první dobrou to vypadá jako VL-200 zkombinovaná s podpěrama z EPV. Otázka je, jak to mohlo fungovat. Při té délce je nepravděpodobný, že by tažná větev nebyla podepřená kladkama ale zase se mi moc nezdá, že by nahrazovali kladky těma širokejma z VL-200. Dovedu si představit, že to funguje podobně jako VL-201 Český ˇ3umburk, která má podpěry s uzkýma kladkama nad sebou a jako závěsy nepoužívá háčky ale konstrukci připomínající zvratky. V případě EPV si dovedu představit, že tažná je v kladkách jako u EPV a vratná je jen položená na horních kladkách. Jen bych se obával toho, že vzhledem k velmi malému odstupu lan (EPV kladky jsou dost malý) a velký vzdálenosti podpěr se lano může mezi podpěrama různě křížit.

Mimo to, vlek v Českým šumburku je proti klasický VL-201 dost upravený, aby zvládl délku cca 500m, podpěry jsou úplně individuální a je jich relativně hodně, ale horní stanice je výrazně zesílená a spodní taká a hlavně je už napínaná závažím. Tady by to při tý dýlce muselo být taky nějak řešený.

Ale tak asi to nějak jezdilo no.

Škoda, že to je tak daleko.

Honza


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: EPV 300
PříspěvekNapsal: úte čer 07, 2022 10:07 pm 
Offline
15-MGD

Registrován: úte dub 16, 2013 1:38 pm
Příspěvky: 199
Mimochodem, netuší někdo jestli jde EPV postavit tak, aby se točilo doprava i doleva... teda přesněji, jestli jde při přenosu sestavit tak, aby se točilo opačně než původně?

Na první dobrou bych řekl, že ten vlek je navržený tak jednoduše, aby se dal postavit pravý i levý. Podpěry jdou určitě otočit, původní kladkový baterie jsou symetrický, stanice poháněcí i vratná vypadají taky symetricky, viděl jsem i EPV s poháněčkou nahoře i když obvyklá je dole.

Takže asi zbývá jen to, jestli v pohonu není nějaký prvek, který by bránil zpětnému pohybu lana při výpadku napájení a u kterého by nebylo možné změnit směr, kdy brzdí..

Honza


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz