Kronplatz 29.1-1.2.2013: 4. denUbytování: Issing bei Pfalzen
Počasí: ráno ještě slunečno, potom už spíše zataženo s nepříjemným difuzním světlem
Projeté lanovky a vleky:
Kronplatz I (2x)
Kronplatz II (2x)
Korer Express (1x)
Ried (1x)
Gipfelbahn (1x)
Sonne (3x)
Marchner (2x)
Belvedere (2x)
Olang I (1x)
Olang II (1x)
Alpen I+II (3x)
Lorenzi (1x)
Arndt (4x)
Plateau (11x)
Ruis (2x)
Pre da Peres (1x)
Costa (1x)
Col Toron (1x)
Miara (1x)
Skitrans Bronta (2x)
Cianross (3x)
Pedaga (1x)
Piz de Plaies (1x)
Piculin (1x)
Celkem jízd: 49
Nalyžováno: 74 km
Výškových metrů: 17 152 m
Alpen
Alpen
Horní stanice LD Marchner
Dolní stanice LD Marchner
Dolní stanice LD Marchner
Dolní stanice LD Belvedere
Dolní stanice LD Marchner
Dolní stanice LD Marchner
Dolní stanice LD Sonne
Pedaga
Cianross
Horní stanice LD Cianross
Cianross
Horní stanice LD Miara s depem kabinek
Ruis
Dále jsem navšivil pohon šestisedačky Plateau. S rokem výroby 1996 to byla tehdy první šestisedačka v Itálii (další byly postaveny až v roce 1999) a druhá šestisedačka od Leitnera vůbec (první byla postavena v roce 1995 v Rakousku na Steinplatte). Pohon je na zařízení s délkou 1200 m, převýšením 250 m a kapacitou 2445 osob/hod velmi naddimenzovaný, má 2 motory s celkovým výkonem 550 kW (normálně by to u dnešních lanovek obdobných parametrů bylo kolem 300-350 kW).
Pohon LD Plateau
Pohon LD Plateau
Pohon LD Plateau
Pohon LD Plateau
Pohon LD Plateau
Ovládací panel LD Plateau
Arndt
Horní stanice LD Arndt
Belvedere, v pozadí Piz Boé
Belvedere, v pozadí Marmolada
Horní stanice LD Kronplatz 2
Kronplatz 2000, Kronplatz 2 a Gipfelbahn
Dolní stanice LD Kronplatz 2000
Původní 6-kabinka z LD Kronplatz 1+2