Právě je ned říj 06, 2024 4:41 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 82 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: SEZNAM PROVOZNÍCH ODPOJITELNÝCH VLEKŮ TYPU H
PříspěvekNapsal: pon led 03, 2011 2:36 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 18, 2009 8:19 pm
Příspěvky: 420
Bydliště: Praha 4
Vleky typu H v České republice, kdyby vám někde u vleku nesedělo číslování a chyběly i vleky, tak stačím PM :arrow: a já dopíšu.

ŠUMAVA
:arrow: Špičák - H130 (1x lomený)
:arrow: Belveder - H80 (1x lomený)
:arrow: Nové Hutě H130

KRUŠNÉ HORY
:arrow: Kraslice - Saporo H130
:arrow: Bouřňák - H210 (1x lomený)
:arrow: Aš - H60
:arrow: Aš - H80 (1x lomený)
:arrow: Klínovec sever - H130

JIZERSKÉ HORY
:arrow: Bedřichov-Malinovka - H130
:arrow: Bedřichov - 2x H130
:arrow: Severák - H130 (2x zalomená)
:arrow: Tanvaldský Špičák - H130 (1x zalomená)
:arrow: Rychnov u Jablonce nad Nisou - Zálesí H130

KRKONOŠE
:arrow: Rokytnice nad Jizerou-Horní domky - H130 (1x lomený)
:arrow: Rokytnice nad Jizerou-Horní domky (Montaz-Mautino, jediný původně postavený v ČR)
:arrow: Rokytnice nad Jizerou-Studenov - H210
:arrow: Rokytnice nad Jizerou-Modrá hvězda - H130
:arrow: Rokytnice nad Jizerou-Sachrovka - H80
:arrow: Špindlerův Mlýn-Davidovy boudy - H180
:arrow: Prkenný Důl-Arrakis - H210
:arrow: Pec pod Sněžkou-Javoří Důl - H60

ORLICKÉ HORY
:arrow: Deštné v Orlických horách - H130
:arrow: Říčky v Orlických horách - H210 (1x lomený)
:arrow: Jablonné nad Orlicí - H60 (1x lomený)
:arrow: Orlické Záhoří - Bedřichovka

KRÁLICKÝ SNĚŽNÍK
:arrow: Hynčice pod Sušinou-Pevnůstka (zalomený, použitý Poma z Francie)
:arrow: Hynčice pod Sušinou-Pevnůstka II (použitý Poma z Francie)
:arrow: Hynčice pod Sušinou-Sušina (použitý Montaz z Francie)

JESENÍKY
:arrow: Kunčice-Skitech - H130
:arrow: Červenohorské sedlo - H130
:arrow: Karlov-Ski Pawlin - H60
:arrow: Praděd-C - H130
:arrow: Praděd-B - 2x H180
:arrow: Praděd-Velký Václavák - H60

NÍZKÝ JESENÍK
:arrow: Hrubá Voda - H80? (2x zalomený)

BESKYDY
:arrow: Mosty u Jablunkova - H100 (2x zalomený)
:arrow: Dolní Lomná-Severka - H180 (2x zalomený)
:arrow: Grúň 2 - H130 (1x zalomený)
:arrow: Machůzky - H130 (zalomený)
:arrow: Kasárna - H130 (zalomený, středisko je napůl na Slovensku a provozují ho Slováci - bylo po revoluci sebráno Čechům)
:arrow: Kasárna - H130 (zalomený)
:arrow: Kyčerka - H80

BÍLÉ KARPATY
:arrow: Mikulčin vrch - Lopata H80

ČESKOMORAVSKÁ VRCHOVINA
:arrow: Čeřínek - H80


Naposledy upravil Thomas dne stř úno 23, 2011 7:28 pm, celkově upraveno 10

Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecně o typu LVH
PříspěvekNapsal: pon led 03, 2011 3:58 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 17, 2010 2:34 pm
Příspěvky: 702
z Beskyd
:arrow: Machůzky - H130
:arrow: Kasárna - 2 x H130 (středisko je napůl na Slovensku a provozují ho Slováci - bylo po revoluci sebráno Čechům)
:arrow: Staré Hamry - 2 x H130
:arrow: Mosty u Jablunkova - H100
:arrow: Horní Lomná - Přelač - H130

Jeseníky
:arrow: Praděd - 2 x H180
- LV 80 (unikátní dvouvlek - obdoba bývalé F verze na Kohútce) http://www.jeseniky.net/foto/pf_29_03.jpg

Je jich určitě více, ale na tyto jsem si vzpomněl


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecně o typu LVH
PříspěvekNapsal: pon led 03, 2011 4:06 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 18, 2009 8:19 pm
Příspěvky: 420
Bydliště: Praha 4
vilemk píše:
- LV 80 (unikátní dvouvlek - obdoba bývalé F verze na Kohútce) http://www.jeseniky.net/foto/pf_29_03.jpg

Je jich určitě více, ale na tyto jsem si vzpomněl


Joooo ten je zajímavý, viděl jsem to jenom na fotkách, i když myslím že na tyto typy vleků se to moc nevyplatí. Tuším, že je to v jednom středisku na Slovensku taky, přesně i H80. Tiším, že už funguje jen jedna strana... Ale přijde mi to prostě k ničemu...

:arrow: Na starých Hamrech jsem byl, právě nevím jak se to tam přesně jmenovalo. Nemohl jsem to najít na webu. Jsou to už asi jediný vleky v Beskydech, který totiž znám.


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecně o typu LVH
PříspěvekNapsal: pon led 03, 2011 4:14 pm 
Offline
2S
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 29, 2008 10:24 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
JIZERSKÉ HORY
:arrow: Bedřichov-Maliník H130
-potom 2dvoj. H130
:arrow: Severák - H130 dvakrát zlomená
:arrow: Tanvaldský Špičák - H130?? ta je snad třikrát zalomená

kdyby mi neseděli čísla označení tak mě opravte nevím jak se to přesně určuje a hlavně podle čeho


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecně o typu LV H
PříspěvekNapsal: pon led 03, 2011 5:51 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 18, 2009 8:19 pm
Příspěvky: 420
Bydliště: Praha 4
V Bedřichově jsou všechny vleky H130??? Vím že výroba háček se potom konstrukcí změnila místo 2 podpěr zásobníku na 1 . Tak nevím jestli to jsou fakt H130, a nebo jen H80 , ale tuším fakt jen těch H80 8)


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecně o typu LV H
PříspěvekNapsal: pon led 03, 2011 6:16 pm 
Offline
2S
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 29, 2008 10:24 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
no tak by mě zajímlo jak se od sebe různé typy (čís. označení liší). jako vždycky sem si myslel že Zalomený v Rokytnici n. j. je H130


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecně o typu LV H
PříspěvekNapsal: pon led 03, 2011 6:48 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 26, 2010 8:16 pm
Příspěvky: 522
Bydliště: Vysočina
jirmicz píše:
no tak by mě zajímlo jak se od sebe různé typy (čís. označení liší). jako vždycky sem si myslel že Zalomený v Rokytnici n. j. je H130


myslím si, že v označení hraje roli i výkon motoru a další vlastnosti...ale jinak v Bedřichově jsou opravdu H130!


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seznam provozních odpojitelných vleků typu H
PříspěvekNapsal: pon led 03, 2011 7:11 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 18, 2009 8:19 pm
Příspěvky: 420
Bydliště: Praha 4
H60, H80 atd. Je označení podle počtu teleskopických unášečů, tak podle toho se to celkem se dají rozeznat.

Nejkratší jsou H60 - mají tam kolem 60 unášečů

Nejdelší jsou zásobníky H210 - tady je kolem 210 unášečů.

Vlastnosti "H" se rozlišují, že mají kratší zásobníky na určitý počet unášečů. Potom samozřejmě záleží na délce a trati jaký potřebujou motor. I podpěry se rozlišujou, u nejkratší pom jsou třeba užší a celkem i pružiny jsou menší :idea:


Naposledy upravil Thomas dne úte led 04, 2011 7:53 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecně o typu LVH
PříspěvekNapsal: pon led 03, 2011 8:11 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 17, 2010 2:34 pm
Příspěvky: 702
Vidim, že to Thomas uvádí, tak to doplním.

[quote="vilemk"]z Beskyd
:arrow: Machůzky - H130 (lomený)
:arrow: Kasárna - 2 x H130 (středisko je napůl na Slovensku a provozují ho Slováci - bylo po revoluci sebráno Čechům) (oba lomené)


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seznam provozních odpojitelných vleků typu H
PříspěvekNapsal: pon led 03, 2011 8:16 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 17, 2010 2:34 pm
Příspěvky: 702
A ještě dolním dotaz z druhého topicu přesměrovaného sem. Tj. nejoblíbenější trasa vleku - H130 na Čertově - vlek Balúchovec. (Jinak mimo Háčka je to určitě trasa bývalého lomeného zvratkového vleku na Jeleňovské.)


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seznam provozních odpojitelných vleků typu H
PříspěvekNapsal: pon led 03, 2011 9:13 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 18, 2009 8:19 pm
Příspěvky: 420
Bydliště: Praha 4
Můj nejoblíbenější vlek se zatím drží na Slovensku. Vlek H210 do Derešského kotle, líbí se určitě více lidem na fóru. Ale dají mi za pravdu, že je to fakt jeden z unakátů. Trasa je tak překrásná a nepopsatelná, několik velmi mohutných sloupů a kladek. Trasa vracejících se velmi použitých starých unášečů je velmi vysoko, a je to úžasné. Krásná mulditá sjezdovka. Někdy i upravená. Ať už patří do UNESCO :D :D

Zase si vypovídám zážitky z okamžiků kdy mě v 8 letech na ní vlekaři pustili a já sjel jen tu rovinku, dál jsem se neudržel. Jinak z popisu táty jsem to mezi 2-6 podpěrou proletěl vzduchem :D . Ale to lítám někdy i dodnes :D


:arrow: Na Tanvaldském Špičáku je 3x zalomená? Nemáte někdo fotku. Byl jsem tam naposledy hodně dávno 8)


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seznam provozních odpojitelných vleků typu H
PříspěvekNapsal: úte led 04, 2011 4:50 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2010 9:11 am
Příspěvky: 323
Nevíte kam se poděla zalomená poma z Lipna :?:


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seznam provozních odpojitelných vleků typu H
PříspěvekNapsal: úte led 04, 2011 6:21 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 18, 2009 8:19 pm
Příspěvky: 420
Bydliště: Praha 4
Všechno jezdí na Ukrajině, jen nevím kam se poděl Michálek kotva... Nevíte o tom někdo něco :?:


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seznam provozních odpojitelných vleků typu H
PříspěvekNapsal: úte led 04, 2011 7:01 pm 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 29, 2008 5:08 pm
Příspěvky: 1209
Bydliště: Ostrava
Thomas píše:
Všechno jezdí na Ukrajině, jen nevím kam se poděl Michálek kotva... Nevíte o tom někdo něco :?:

co vím tak ho mají složený a chtějí ho někde postavit

_________________
www.lanove-drahy.cz - vše o lanovkách v České republice


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Obecně o typu LVH
PříspěvekNapsal: úte led 04, 2011 11:47 pm 
Offline
3S
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 29, 2008 11:04 pm
Příspěvky: 337
Bydliště: Praha 4 / Jablonec n N.
Thomas píše:
vilemk píše:
- LV 80 (unikátní dvouvlek - obdoba bývalé F verze na Kohútce) http://www.jeseniky.net/foto/pf_29_03.jpg

Je jich určitě více, ale na tyto jsem si vzpomněl


Joooo ten je zajímavý, viděl jsem to jenom na fotkách, i když myslím že na tyto typy vleků se to moc nevyplatí. Tuším, že je to v jednom středisku na Slovensku taky, přesně i H80. Tiším, že už funguje jen jedna strana... Ale přijde mi to prostě k ničemu...

:arrow: Na starých Hamrech jsem byl, právě nevím jak se to tam přesně jmenovalo. Nemohl jsem to najít na webu. Jsou to už asi jediný vleky v Beskydech, který totiž znám.

Podobný dvojvlek snad také od Tatrapomy jezdí dole na Bubákově, už také jen jedna polovina myslím. Ale není odpojitelný..


Nahoru
 Profil Poslat e-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 82 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz